EUROLIFE
Eurolife Ασφαλιστική: Αύξηση 11% στην παραγωγή ασφαλίστρων
H Eurolife Ασφαλιστική δίνοντας έμφαση στη συνολική κάλυψη των αναγκών των πελατών της μέσω της παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε όλο το εύρος των ασφαλιστικών λύσεων, και στους δύο κλάδους ασφάλισης, επιτυγχάνει και για το 1ο εξάμηνο του 2013 ανοδική παραγωγή ασφαλίστρων και αύξηση κερδοφορίας.
Αναλυτικότερα,
• Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων του Ασφαλιστικού Oμίλου Eurolife, ανήλθε το 1ο εξάμηνο 2013 στα 153 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 11% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση κατά 53% έναντι του 2012 και ανήλθαν στα 42 εκ. ευρώ. Ειδικότερα,
- η παραγωγή ασφαλίστρων Ζωής της Eurolife A.E.A.Z ανήλθε σε 108 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 7% σε σχέση με τις εργασίες του 1ου εξαμήνου του 2012. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρίας ανήλθαν σε 26 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 79%.
- Στις εργασίες των Γενικών Ασφαλίσεων, η παραγωγή ασφαλίστρων της Eurolife Α.Ε.Γ.Α ανήλθε στα 44 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 23% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 16 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 24%.
• Τέλος, τα εποπτικά ίδια κεφάλαια και των δύο Ασφαλιστικών εταιριών υπερκαλύπτουν τα απαιτούμενα από το νόμο περιθώρια φερεγγυότητας σε ποσοστό 319% για την εταιρία Ζωής και 502% για την εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων, αντανακλώντας την οικονομική ευρωστία και την υψηλή φερεγγυότητά τους.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ασφαλιστικού Oμίλου Eurolife, κος Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου δήλωσε:
«Η εντατική και ομαδική προσπάθεια που καταβάλλουν το προσωπικό και οι συνεργάτες της εταιρίας με σκοπό να προσφέρονται στους πελάτες μας τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που απαιτούν οι καιροί, μαζί με την εμπιστοσύνη που επιδεικνύουν τα δίκτυα πωλήσεων στις αξίες και στη στρατηγική που ακολουθεί η Eurolife Ασφαλιστική, αντανακλώνται στα αποτελέσματα και στη δυναμική πορεία που παρουσίασε ο Όμιλος το 1ο εξάμηνο.
Στοχεύοντας στη διατήρηση αυτής της δυναμικής και για το 2ο εξάμηνο ενισχύουμε την γκάμα των προϊόντων μας, ενδυναμώνουμε τις υπηρεσίες μας και τις συνεργασίες με όλα τα δίκτυα πωλήσεων και κυρίως εμπλουτίζουμε το προσωπικό μας με νέους καταξιωμένους συναδέλφους».