Μοναδικό: Η Groupama Ασφαλιστική πληρώνει "πρόστιμο" στους πελάτες της αν καθυστερήσει την αποζημίωση!
Η Groupama Ασφαλιστική εγγυάται στους πελάτες της αποζημίωση εντός 7 ημερών. Εφόσον υπερβεί αυτό το χρονικό όριο, καταβάλει "πρόστιμο" στους πελάτες της αξίας 50 ευρώ ανά ημέρα καθυστέρησης!
Γράφει ο Κοσμάς Ζακυνθινός
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Από τον περασμένο Νοέμβριο, η Groupama Ασφαλιστική εγγυάται ότι ο μέγιστος χρόνος αποζημίωσης σε περίπτωση ζημιάς δεν θα υπερβαίνει τις 7 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υπογραφής του εντύπου «Άμεσος Διακανονισμός Ζημιάς Πυρός και Πρόσθετων Κινδύνων». Τι σημαίνει πρακτικά αυτό για τον καταναλωτή;
Σε περίπτωση καθυστερήσεων, δηλαδή αν ο χρόνος αποζημίωσης ξεπεράσει τις 7 εργάσιμες ημέρες δηλαδή, η Groupama Ασφαλιστική οφείλει να αποδίδει στον πελάτη της 50 ευρώ για κάθε εργάσιμη ημέρα καθυστέρησης.
Η διεκδίκηση αποζημίωσης μετά το πέρας των 7 εργάσιμων ημερών, ξεκινά μόλις παρέλθει η ημέρα επίσκεψης του πραγματογνώμονα της εταιρείας και η υπογραφή του σχετικού εντύπου.
«H αναβάθμιση των υπηρεσιών μας μέσω της καινοτόμου αυτής ενέργειας, ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες και στις ανάγκες των πελατών μας για άμεση αποζημίωση " σχολιάζει μιλώντας στο Underwriter.gr ο κ. Δημήτρης Ταταράκης, Τεχνικός Διευθυντής της Groupama, τονίζοντας παράλληλα πως «Η μεγάλη ανταπόκριση και αποδοχή, είναι η κινητήριος δύναμη για εμάς να συνεχίζουμε να πρωτοπορούμε και να καινοτομούμε στην ασφαλιστική αγορά».
Η ανταπόδοση λόγω καθυστέρησης δίδεται αποκλειστικά και μόνο υπό τη μορφή κουπονιών - δωροκαρτών από συνεργαζόμενα μέλη της εταιρείας, ενώ σε κάθε περίπτωση φτάνει στο μέγιστο των 10 ημερών. Τουτέστιν, δεν μπορεί να υπερβεί συνολικά την αξία των 500 ευρώ.
Η παραπάνω ενέργεια είναι μέρος της στρατηγικής προτεραιότητας της Groupama Ασφαλιστική για αύξηση μεριδίου αγοράς στις στον κλάδο Περιουσίας. Η εταιρεία βασίζεται στη μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία που διαθέτει, όχι μόνο ως θυγατρική μιας παγκοσμίως ισχυρής επωνυμίας, αλλά και μέσω της συνεχούς (επί 90 χρόνια) παρουσίας της στην ελληνική αγορά μέσω της ασφαλιστικής εταιρείας Φοίνικας, θυγατρική της Εμπορικής Τράπεζας, η οποία εξαγοράστηκε σε ποσοστό 100% από την Groupama το 2007.